درمورد آهن الات ساختمانی

یکی از فلزات که دارای قدمت بسیار زیادی نیز می باشد آهن می باشد که یکی از عناصزر شیمیایی بوده که دارای عدد اتمی 26 می باشد و چگالی آن نیز 7.87 می باشد و در اولین دوره های فلزهای واسطه قرار گرفته است.

از نظر جرمی آهن بیشترین عنصر سازنده زمین نیز محسوب می شود. آهن نقره ای مایل به خاکستر بوده و در ارتباط با اکسیژن قرمز رنگ می شود. آهن آلات از پر مصرف ترین فلزات می باشد.قوطی فلزی سوهان، آهن دارای قیمت مناسبی بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد بنابراین در بدنه انواع ماشین آلات از آن استفاده می شود. همچنین در ساخت انواع ساختمان نیز از آهن آلات استفاده می شود. یکی از کاربردی ترین آلیاژهای آهن فولاد نام دارد.

 

 

ترکیبات آهن
از رایج ترین ترکیبات آهن آلات می توان به فروس، فریک و فریل اشاره نمود. زنگ زدن آهن آلات به اکسیده شدن اهن می گویند. آهن آلات معمولا در ترکیب با اکسیژن زنگ می زند و در واقع اکسیده می شود. آهن آلات با سرعت زیادی با اکسیژن ترکیب می شود و به اصطلاح زنگ می زند. به همین دلیل است که به سختی می توان آهن را به شکل خالص در طبیعت پیدا نمود. برای اکسید شدن آهن به سه عنصر آهن و آب و اکسیژن نیاز می باشد.

آهن آلات در گذشته استفاده زیادی در ساخت و ساز دارد و از قدیم نیز استفاده از آهن آلات در همه صانیع مرسوم بوده است. در حال حاضر نیز آهن آلات مصرف بسیار زیادی در صنایع دارد و هنگامی که به اطراف خود نگاه می کنید حجم عظیمی از سازه هایی را که از آهن آلات تشکیل شده است را خواهید دید.

قیمت آهن آلات
آهن آلات استفاده بسیار زیادی در زمینه های مختلف صنعت دارند و برای هر حوزه ای از صنعت از نوعی از انواع آهن آلات استفاده می شود. قیمت آهن آلات بر اساس نوع کیفیت و نوع استفاده ای که از آن می شود قیمت آهن آلات متفاوت می باشد.

انواع آهن آلات دارای ضخامت ها و کاربردهای مختلفی هستند و برا ین اساس قیمت آهن آلات متفاوت می باشد. یکی از دلایلی که قیمت آهن آلات افزایش می یابد صادر نمودن آهن آلات به خارح از کشور می باشد و دلیل آن هم سود بیشتری است که نصیب فروشندگان آهن آلات می شود.

خرید آهن آلات

شما برای این که خرید آهن آلات را انجام دهید می توانید به کل حضوری به فروشگاه فروش آهن آلات مراجعه نمایید اما قبل از آن بهتر است به سایت های اینترنتی قیمت آهن آلات مراجعه نمایید تا خرید آهن آلات را با قیمت مناسبی ا نجام دهید. همچنین می توانید برای خرید قوطی فلزی بسته بندی، آهن آلات به سایت های معتبر اینترنتی مراجعه نمایید و ضمن دریافت بسیاری از اطلاعات خرید آهن آلات را به شکل غیر حضوری انجام دهید.

فروش آهن الات ساختمانی وجوشکاری سازه های سبک سنگین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما