انواع قوطی پروفیل

قیمت قوطی و پروفیل
قیمت قوطی و پروفیل، به دلایل مختلف از جمله تغییرات قیمت مواد اولیه، نرخ نوسانات ارز و دلار و بسیاری از عوامل دیگر، دارای نوساناتی است. قوطی پروفیل در برخی از صنایع مانند صنایع نظامی،تابلوهای تبلیغاتی و همچنین در قسمت‌های مختلف ساختمان، نقش حیاتی دارد؛ بنابراین قبل از خرید قوطی و پروفیل و قوطی فلزی سوهان باید اطلاعاتی در این مورد داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع این محصول را خریداری کنید.

قیمت قوطی و پروفیل

خرید قوطی و پروفیل
از انواع قوطی پروفیل می‌توان بهقوطی ستونی، قوطی مبلی، قوطی گالوانیزه، قوطی آلومینیومی و قوطی کامپوزیت اشاره کرد. هر کدام از این قوطی‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و با توجه به این ویژگی‌ها کارایی مشخصی برای آن‌ها تعریف شده است. برای خرید قوطی و پروفیل، باید به مشخصات فنی قوطی و پروفیل مانند ضخامت، جنس و ابعاد قوطی و پروفیل و همچنین تعداد قوطی پروفیل توجه کنید.

ابعاد مختلفی نسبت به کاربردهای مختلف برای این محصول فولادی در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال قوطی پروفیل‌هایی که در ساخت در و پنجره مورد استفاده قرار می‌گیرند با قوطی پروفیل‌هایی که در صنعت خودروسازی استفاده می‌شود، تفاوت‌هایی دارند.

قوطی‌ها در ضخامت‌های ۱ الی ۶ میلی‌متر تولید می‌شوند و شما باید نسبت به نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب کنید.

 

برای خرید این محصول شما می‌توانید با کارشناسان واحد قوطی و پروفیل اصفهان آهن تماس بگیرد و یا اینکه از طریق مراجعه به سایت صفحه قیمت قوطی، با انتخاب قوطی مورد نظر، روی گزینه «خرید» کلیک کنید و محصول مورد نظر را به صورت آنلاین خریداری کنید.

علاوه بر این موارد، حتی از طریق چت آنلاین در سایت هم می‌توانید با کارشناسان مربوطه ارتباط برقرار کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

قیمت روز قوطی و پروفیل
قیمت روز قوطی پروفیل در ابعاد و ضخامت‌های مختلف در سایت اصفهان آهن (با توجه به برندها) برای کاربران قابل مشاهده است. در سایت و کانال اصفهان آهن، قیمت قوطی و پروفیل بین ساعت 12 تا 15 مشخص می‌شود و کارخانه بهفلز سپاهان معمولا اولین کارخانه اعلام کننده قیمت‌هاست.

 

قیمت قوطی و پروفیل امروز

قیمت قوطی و پروفیل امروز

انواع قوطی و پروفیل
قوطی و پروفیل‌ها را از نظر کارخانه و برند تولیدی، بر اساس جنس و بر اساس سایز به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

بر اساس سایزبندی
انواع قوطی و پروفیل بر اساس سایز بندی عبارتند از:

سایز 20*20
سایز 30*30
سایز 40*40
سایز 50*50
سایز 60*40
سایز 40*80
سایز 60*60
سایز 70*70
سایز 40*80
سایز 80*80
سایز 4.*40
سایز 120*120
سایز 130*130
سایز 140*140
و…
بر اساس کارخانه و برند
قوطی و پروفیل بهفلز سپاهان
قوطی و پروفیل نیکان
قوطی و پروفیل مشهد
قوطی و پروفیل خاور صنعت
قوطی و پروفیل فرمودا
شرکت قوطی و پروفیل صابری
بر اساس نوع
بر اساس نوع می‌توان دسته‌بندی‌های مختلفی را برای قوطی و پروفیلها در نظر گرفت که لازم است حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید:

قوطی صنعتی
قوطی مبلی
قوطی گالوانیزه
قوطی ستونی
پروفیل زد
پروفیل آبرو
پروفیل سی
پروفیل درب و پنجره

 

جمع بندی
با توجه به موارد گفته شده، اگر خریدار این محصول هستید، لازم است که از روند قیمت قوطی و پروفیل به صورت روزانه اطلاع داشته باشید تا بتوانید در بهترین زمان ممکن، خرید کنید.

اطلاع از قیمت روز می‌تواند به شما کمک کند که خرید قوطی و پروفیل را با شناخت و دقت بیشتری انجام دهید.برای اطلاع از قیمت امروز قوطی و پروفیل، قوطی فلزی بسته بندی سایت اصفهان آهن را دنبال کنید و پس از مشاهده قیمت‌ها، برای ثبت سفارش نهایی با کارشناسان مجرب تماس بگیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما